Izvor: Sputnjik
02.12.2020 u 23:34

VLASNIK TESLE IMA VELIKE PLANOVE! Evo kada planira let na Mars!

Milijarder Ilon Mask, osnivač „Spejs Iksa“, objavio je kada očekuje da njegova kompanija pošalje letelicu na Mars i kada će, prema njihovim planovima, ljudi sleteti na tu planetu.

SVE O KORONI

Vanredna situacija proglašena i u opštini Kula!

KORONA PRESEK: Danas 52 preminula, na respiratorima 270

Vučić o novoj bolnici u Batajnici: Srbija će pobediti koronu

MARIĆ OBOLEO OD KORONE Ovo je izjavio iz KBC Dragiša Mišović!

PRESEK STANJA PO GRADOVIMA: Korona ne jenjava!

On je objasnio da putovanje na Mars zavisi od toga kada se orbita te planete poklapa sa Zemljinom, što se događa na približno svake dve godine.

Prema njegovim rečima, prva letelica mogla bi da odleti na Mars 2022. godine. Tada će se i dogoditi poklapanje orbita, dok su sledeća 2024. i 2026. godine.

– Rekao bih, sa velikim ubeđenjem, da će za šest godina ljudi putovati na Mars. Ukoliko budemo imali sreće, možda i za četiri godine. Za dve godine ćemo poslati letelicu bez posade na Mars – rekao je Mask.

OVO MORATE ZNATI

NESREĆA KOD PANČEVA: Ima mrtvih!

KRIVICU SVALIO NA ŽRTVU: Ovo je odbrana mladića za ubistvo starca iz Gadžinog Hana

ZLOČIN KOJI JE POTRESAO SVE: Albanka zaklala devojčicu (7) naočigled roditelja, odbrana ŠOKIRA

Sinod SPC: Datum izbornog sabora zavisi i od epidemiološke situacije

On je otkrio i kako planira da u naredne dve do tri godine i sam putuje u svemir letelicom svoje kompanije. Kako je dodao, prioritet mu je da omogući tehnologiju uz pomoć koje će „mnogo ljudi moći da ode na Mars i tako napravi život međuplanetarnim“, te da se „formira baza na Mesecu“.

Maskova kompanija uskoro će testirati svemirsku letelicu „Staršip“ koja će moći da ponese 100 putnika i planirana je za putovanja po Solarnom sistemu.