VRUĆE LETOVANJE SA LJUBAVNIKOM: Već po dolasku u sobu počeli smo se ljubiti i otišli smo pod tuš!

Naš seks i sam odnos bio je fantastičan. Znali smo šta želimo, to smo negovali i nismo se eksponirali. Kada se sa nekim tucaš preko 100 puta onda to nije samo gola potreba već počnu da rade osećanja koja su bila obostrana ali opet kontrolisana kako nešto okolina ne bi posumnjala, jer ipak razlika u godinama. Nakon seksa sedeo sam zavaljen u fotelju dok je Slavica spremala laganu večeru u kuhinji.

- Hajdemo na more, hoćeš? Sve ću ja da regulišem, samo vidi kada ćeš da uzmeš odmor i organizuj sve - rekla mi je.

Prihvatio sam ponudu samo što sam insistirao da svako plati svoj deo. Plan je bio da se letovanje u Grčkoj uplati u beogradskoj agenciji kako ne bi ovde čačkali sudbinu. Već sutradan smo bili u Beogradu, novac na stolu, Grčka, mesto za priču nije ni važno. Na dan puta svako je otišao zasebno do Centra Sava. Ja sam na more išao sa drugarima, priča za familiju, a ona sa drugaricom koja je već bila negde na moru. Nju je dovezao stariji sin. "E frajeru da samo znaš kako ti se mama kreše, pomislih..."
Autobus je polako izlazio iz grada, svetla pogašena a ja kao napaljeni klinac počeo sam da mazim gospođine butine, na tome se i stalo. Smeštaj je bio odličan, komšije na spratu su bile neke dve bakice, jedan stariji bračni par i neki mršavi klinci. Super, svako gleda svoja posla. Već po dolasku u sobu počeli smo se ljubiti i otišli smo pod tuš da se osvežimo od puta. Tu sam dobio jedno lepo nadrkavanje i pušenje. Gospođu Slavicu sam tada zalio po licu.

- To ti je umesto Nivea kreme -  rekoh, na šta smo se počeli smejati kao ludi.

Naredna dva dana nije bilo seksa, samo kupanje, sunčanje i odmor od puta i jurenja. Prvo nabadanje palo je nakon večernje šetnje na terasi. Seo sam na stolicu, izvadio vec dignutu batinu i pokazao joj da sedne. Sama je pomerila gacice i nežno se nasadila do jaja, mešala je i tiho stenjala. Posle minut, dva ušli smo u sobu, već tada sam skinuo sve sa nje, namestio je na sve četiri i ušao od pozadi. Jedan dobar doggy je pao, osećao sam da tako mogu do jutra, zatim sam samo legao preko nje, moja težina je učinila da i ona bude skroz na stomaku, volela je tu pozu. Dok sam je tucao ona je pokušala da me gleda i nešto nejasno pričala.

- A sada ti malo mene da jašeš - bacio sam se na leđa i dozvolio gospođi da me zajaše.

Već tada sam na grudima imao urezane nokte koje mi je zabila onako krvnički. Luda žena, a more plaža. Tada se nesto prelomilo u meni i počeo sam je od dole heftati jako, ruke su joj šarale od mojih grudi, do njenih, pa se hvatala za glavu i kosu. Skoro pa da je i vrištala, bilo nas je briga za komšije, sad ih vidimo pa više nikada a kao da se oni nikad nisu kresali negde. Svršila je, tresla se a i ja sam bio gotov, samo sam ga izvadio i počeo da sipam spermu po guzi i leđima. Bacila se na mene i tako smo zagrljeni ostali neko vreme. Srećna što letuje sa mnom kaže da čak nikad nije ni maštala da ce 12 dana provesti sa svojim mlađim tajnim jebačem. Jutro smo dočekali odmorni i nasmejani. Ogrnuta u bade mantilu, izašla je na terasu da pokupi osušene kupaće, a ja sam iskoristio jutarnju erekciju i otkriven počeo da nadrkavam alatku.

- Ti si lud - rekla je.

Tada sam ustao, poljubio je, prislonio uza zid i zavukao joj stojećki. Brzinski jutarnji seks, završnica po faci i grudima. Otišao sam pod tuš, a ona kao klinka odmah za mnom. Oprali smo se od telesnih sokova i otišli na doručak. Ispred nas je bilo još devet dana uživanja.

Klubzaodrasle.com
Foto: Arhiva

Pratite nas na društvenim mrežama