12°C

Izvor: happybsc

NISAM VIŠE MOGAO DA IZDRŽIM Izvadio sam ga, presavio je i počeo da zabadam

Golden Rose ad

Planinarim, redovno, ponekad sa familijom, ali najčešće sam. Često sa psom odem da prošetam do obližnje planinske kuće. U vreme jeseni i zime je skoro prazna, pogotovo kad su kišni dani, ali meni je tada nekako najlepše. Mir i tišina uz šum kiše na kabanici i po lišću, a pas sav blatnjav trčkara okolo. Njemu vreme ne smeta, baš kao i meni.

U toj planinskoj kući zadnje dve godine radi Andreja. Žena ranih četrdesetih, bujnih opuštenih sisa, široke guze i još šireg osmeha. Inače je rodom sa mora, a tamo su joj muž i sin, a ona je ovde. Kaže mi da se preporodila ovde. Prvenstveno zbog svežeg vazduha, a vlaga joj nije smetala, iako joj se kosa znala da se ukovrdža zbog nje, ali to joj je bilo zabavno. Znao sam da su neki lokalci dolazili češće kod nje nego pre, ali je ona sve uvek držala nekako na distanci.

Bila je vesela, ali svaki neprimereni potez prema njoj, odnosno hvatanje za guzu ili slično rezultiralo bi zvučnim šamarom na lice dotičnog. Malo pomalo su se naučili i izbegavali su takvo ponašanje, a to je vodilo tome da su manje dolazili. Njoj lično nije smetalo, jer je uvek mogla da zaradi za život. Uzgred, svaki vikend je bilo krcato, pa su joj lokalci bili manje bitni.

Ja sam isto tako često znao da navratim ovde, a sa Andrejom bih uvek vodio interesantan razgovor. Ona je jako inteligentna žena i zna jako puno toga o čemu se sa njom može razgovarati, pa čak i o sportu. A kako sam otkrio njenu strastvenu stranu? E pa do toga je jako puno razgovora trebalo proći. Bio je utorak, kišan, dosadan i ja sam nakon posla i ručka uzeo psa, a niko od mojih nije bio raspoložen za šetnju, pa smo nas dvojica otišli do planinske kuće. Ljubimac mi se izdivljao po blatu i mokroj šumi, pa je sad ležao uz sto i dremuckao dok smo Andreja i ja sedeli jedno pored drugoga i uobičajeno razgovarali.

Osećao sam miris njenog šampona za kosu, jer je baš završavala sušenje kose kad sam stigao. Usput mi je pogled padao na one njene bujne grudi. Imala je neku tanku crnu majicu sa velikim dekolteom i videlo se dosta toga, a na moje iznenađenje nije nosila grudnjak, već samo nekakvu potkošulju tankih naramenica, pa su joj se i bradavice ocrtavale. Osetio sam neku napetost u svom međunožju, ali nisam nikako hteo da napravim ništa sam.

Pomalo bi u razgovoru pomerala dugu kosu boje meda sa ramena i vrata, a mene bi zasuo njen miris. Sve teže sam skrivao kurac koji je napinjao pantalone, a onda se ona digla i otišla do šanka, a ja sam gledao njenu stražnjicu utegnutu u uskim pantalonicama. Sama pomisao kako bi lepo voleo da ga zavučem između tih širokih guzova napinjala mi je kurac do bola. Utom se ona vratila do stola noseći nam tanjir sa narezanom pršutom i sirom, kao i korpicu sa hlebom:

- Da ne ogladnimo - rekla je sa širokim osmehom.

- Od čega? - pitao sam nekako blesavo, na što se nasmejala.

- Od ovoga - rekla je i stavila mi ruku u krilo, pa mi lagano pomazila kurac.

- Andreja, šta - tiho sam promucao, a ona se sagnula i uvalila mi jezik u usta.

Ljubili smo se neko vreme dok mi je uredno masirala kurac preko pantalona koji je sad već pretio eksplozijom. Zatim se odmakla, ustala i otišla da zatvori vrata, pa se vratila do stola, povukla majicu na gore i otkrila svoje velike sise. Imala je svetle kolutove sa tvrdim i velikim bradavicama. Instiktivno sam je uhvatio oko struka i privukao bliže k sebi, pa se jedna moja noga našla između njenih, a ja sam se prihvatio ljubljenja, sisanja i lizanja njenih sisa, kao i masiranja. Ona je dotle svojom nogom pritiskala moj napeti kurac i lagano ga trljala. Ja sam spustio ruku sa njenih sisa i krenuo između njenih nogu.

Samo je lagano uzdahnula i počela da otkopčava pantalonice, a ja sam joj pomogao i uskoro su bile oko članaka, zajedno sa belim pamučnim gaćicama. Na moje iznenađenje imala je obrijanu pičku. Nisam to očekivao, ali mi je bilo drago. Stavio sam je na sto i raširio joj noge, te se bacio na lizanje njene pičke koja se već bila orosila sokovima. Fino je mirisala i lizao sam je sa guštom.

Stenjala je i uzdisala dok sam joj zabijao jezik u pičku, a kad sam počeo da cuclam i grickam klitoris samo je vrisnula i svršila. Nije jako špricala, ali je fino curelo iz nje, pa joj je sad sav šupčić bio mokar od sokova. Nisam se nimalo dvoumio, već sam joj ga oblizao. Samo je uzdahnula, a onda je počela da me požuruje da joj ga stavim. Brzo sam se rešio pantalona i gaća koje sam samo spustio ispod kolena i majicu samo zadigao, a onda joj polako ugurao svojih dvadesetak centimetara tvrdog i slinavog kurca. Nije baš bila razrađena, a posle sam saznao da već par meseci, tačnije pet, nije dobila kurca, jer joj je muž pomorac, a nije baš bila tako luda da prihvati svakog jebača koji se nudio.

Kako sam ulazio tako je sve glasnije uzdisala, a uskoro je ceo ušao i onda sam uhvatio ritam, te joj ga počeo zabijati. Stenjala je dok sam joj ja držao noge raširene, a moj kurac nestajao u njenoj obrijanoj pički. Jebao sam je zdušno zabijajući joj ga jako nekih desetak minuta dok nisam osetio da mi dolazi. Hteo sam da ga izvadim, ali mi nije dala, jer je rekla da obožava osetiti kada joj se šprica sperma u pičku. Tako sam nastavio i nakon par uboda počeo sam da se praznim u nju.

Stisla me nogama oko vrata dok sam ja zabijao kurac čim dublje u nju, a njeno lice je odavalo ekstazu. Ostali smo još malo tako, a onda se spustila sa stola, pa se ponudila da mi pažljivo prvo usnama i jezikom očisti kurac, a onda i vlažnom maramicom dok je ona sebi sama pičku očistila. Nakon toga smo malo pojeli i još popili po pivo, pa sam otišao kući uz dogovor da navratim prekosutra na nastavak. Sa osmehom sam prihvatio i sad jedva čekam četvrtak.